Tura de recunoastere pe Valea Alba

Tabere cu Suflet pe Valea AlbaWeekendul viitor vom merge la schi pe Valea Alba, asa ca saptamana aceasta am fost in inspectie sa vedem starea zapezii. Am avut parte de o tura minunata, cu o vreme de vis si o companie pe masura:)

Am urcat cu cabina din Busteni, apoi am urcat pe schiuri de tura. Pe Platou este inca zapada, insa poteca ce urca la Cruce era desfundata, asa ca am preferat sa coboram in firul Caraimanului si sa urcam apoi pe Valcelul Oilor pana la intrarea in Valea Alba.

Dupa ce am luat o gustare si ne-am tras putin sufletul, ne-am scos focile si am inceput sa coboram. Pe vale zapada s-a firnuit, asa ca se poate schia in conditii bune, aproape ca pe partie. Sunt doua cornise care speram sa cada pana saptamana viitoare. La saritori zapada este suficient de lata, insa pe mijloc s-a format un talveg de avalansa adanc de 50 – 100 cm, care ingusteaza spatiul in care se poate vira, asa ca trebuie mers cu atentie.
In partea de jos, sub Saritoarea Carnului, s-au deschis cateva rimaie adanci, insa am putut schia fara probleme pana la Verdeata. Saritoarea de sub Verdeata era cu zapada, insa am preferat sa ne scoatem schiurile si sa coboram pe brana.

Iata un film si cateva poze de la aceasta tura minunata, pe care de abia asteptam sa o repetam 🙂

Foto: Tabere cu Suflet
Camera: Radu Savin si Demi Tipa
Muzica: DJ Azteca
Editare: Radu Savin

3 thoughts on “Tura de recunoastere pe Valea Alba

Leave a comment