Cu Bicicletele si Caiacul in Rezervatia de Nuferi

TabereCuSuflet236Weekendul acesta am mers cu bicicletele prin padurea Snagov, apoi ne-am urcat in caiace si ne-am plimbat printre Nuferii albi si galbeni🙂

Duminica, 6 mai, am avut parte de o vreme perfecta: cer senin, apa lacului calda ca intr-o zi de vara si un pui de vant numai bun cat sa ne mai racoreasca putin:)

La tura de la Snagov au participat 30 de copii si adulti. Dupa ce am aflat povestea locului, am vazut calutii de la Poveste cu Cai si animalele de la ferma,  apoi ne-am luat bicicletele si am plecat pe traseu. Am pedalat 14 km, prin Padurea Snagov si pe la Casa Vlasia. Cu o noapte inainte plouase, asa ca am preferat sa ramanem pe aleile mari ca sa evitam noroiul si tantarii.

Dupa tura de biciclete ne-am tras putin sufletul, apoi ne-am suit in caiace,  nu inainte insa de a asista la premierea Trofeului Tabere cu Suflet 2017 si a-i aplauda pe castigatori:)

Am mers in caiace de 2 si de 3 persoane si am vaslit circa 2 km pe un brat al Snagovului, plin de nuferi:) Am vazut Nuferi albi (Nymphaea Alba) si Nufari galbeni (Nuphar luteum) abia imbobociti. Nufarii roz lipseau  din peisaj, insa cu atat mai bine pentru specii indigene de Nufar. Lotusul Indian (Nelumbo nucifera), cunoscut popular ca Nufarul roz, a fost introdus artificial si, fiind mai bine adaptat la mediul acvatic, a ajuns sa sugrume dezvoltarea celorlalte plante.

“A fost o zi de vis!” si “Ne-am simtit minunat!” ne-au spus mai multi participanti la final:)

Weekendul urmator va propunem alte trei iesiri la fel de frumoase: o tura de o zi Calare pe dealurile muscelene, o Tura Velo la Pestera Orlova Chuka si Manastirile rupestre de la Ivanovo si o zi de Schi pe Valea Morarului! Mai multe despre programul Weekend Activ

Iata cateva poze din tura cu bicicletele si caiacele:

Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Cu Bicicletele si Caiacul in Rezervatia de Nuferi

Leave a comment