Weekend Activ la Catarat

TabereCuSuflet070Weekendul acesta am profitat de vremea frumoasa si am plecat la munte, la Sinaia! Sambata am fost in drumetie la Rezervatia de Narcise, iar duminica ne-am catarat, am facut rapel si am cautat comori:)

Dupa ce sambata am admirat florile de munte, a doua zi ne-am strans din nou la faleza de la Sf.Ana. Dupa ce am aflat povestea locului, am montat o mansa pe traseul galben. Copiii au urcat pe rand si s-au descurcat de minune! Cu totii au ajuns in Top, chiar si mezinul Horia care abia a implinit 6 ani:) La final copiii au participat la o prima etapa a Cupei Tabere cu Suflet la Escalada!

Dupa ce ne-am dat jos de pe stanca, am mers la traseul Vonfalone si am facut rapel, apoi copiii au plecat intr-o cautare de comori la capatul careia au gasit Castelul Piticilor!

Iata  impresiile copiilor precum si cateva poze din aceasta zi frumoasa:

Foto: Tabere cu Suflet

 

3 thoughts on “Weekend Activ la Catarat

Leave a comment