Cu bicicletele in Bulgaria – Cetatea Gradets si Lacul Stamboliyski

TabereCuSuflet056In ziua a treia a mini Vacantei de 1 Mai am facut o tura mai lunga cu bicicleta, am vazut ruinele Cetatii Gradet si ne-am balacit in lacul Stamboliyski!

Tura cu bicicletele a avut, in total, 65 km. Nu toti au acoperit insa intreaga distanta pe bicicleta. Copiii spre exemplu s-au intors cu masina de asistenta si au parcurs doar jumatate din distanta. Chiar si asa, merita toate felicitarile pentru modul cum s-au descurcat! 🙂

La dus ne-am oprit la Bilkarskata Kisa – Casa Ierburilor – din satul Gorsko Slivovo, unde am vizitat gradina superba, iar gazdele ne-au oferit o prajitura delicioasa si un ceai nemaipomenit de bun, din galbenele si roinita!
Plini de energie, ne-am urcat din nou in sa si am pedalat pana in satul Kramolin, unde ne-am impartit: o parte au mers la Cetatea Gradet iar ceilati au coborat direct la lac.
Dupa o balaceala pe cinste, am mancat de pranz pe malul lacului, apoi ne-am intors, unii cu masina, altii cu bicicleta, la casa noastra cea primitoare de la Krushuna:)



Foto: Tabere cu Suflet, Petru Severin

Leave a comment