Weekend Activ la Schi

TabereCuSuflet090Pe partiile din Valea Dorului este inca zapada, asa ca a doua zi dupa Tura cu bicicletele de la Argedava am urcat la Cota 2000 unde schiat in maneca scurta si am avut parte de o noua experienta minunata:)

De dimineata, la Cota 2000 erau 16 grade! In pofida temperaturii de vara, in Valea Dorului am putut schia fara probleme:) Partiile au continuite, asa ca nu trebuie sa iti scoti schiurile nicaieri. Mai mult, zapada este firnuita, asa ca este foarte placut de schiat si nici nu se inmoaie foarte tare la pranz!

Am schiat pe Varianta, pe sub telescaun si prin dreapta telescaunului, precum si pe la Cascada! Am organizat chiar si un concurs de schi si snowboard pe Scandurari, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

Acesta a fost ultimul Weekend Activ pe partie din acest sezon. Iesirile la schi continua insa, pe vai de abrupt.

Iata un scurt film si cateva poze din aceasta zi minunata:

 

Foto: Tabere cu Suflet
Camera& editare: Radu Savin
Muzica: DJ Azteca

2 thoughts on “Weekend Activ la Schi

Leave a comment