Pe malul Argesului

TabereCuSuflet138In weekend am profitat de vremea frumoasa si am iesit cu bicicletele pe malul Argesului! Am trecut pe langa locul unde se inalta odinioara Cetatea Argedava, apoi am pedalat pana la fostul port Bucuresti.

A fost o tura frumoasa si usoara, numai buna de inceput de sezon! Traseul a urmat digul de malul Argesului, fara urcari sau coborari deosebite.  Au participat mai multi copii cu varste cuprinse intre 5 si 8 ani, precum si cativa parinti. Traseul a avut in total 23 km si cu totii merita felicitari, caci a fost un record personal pentru multi dintre participanti:)

Am aflat povestea Argedavei, insa am evitat urcarea pana la Cetate ca sa ne crutam fortele, apoi am pedalat pana la portul Bucuresti. Am traversat raul Arges pe un pod care a fost partial luat de ape in aceasta primavara – o adevarata aventura pentru cei mici:)

A fost o zi minunata, cu vreme perfecta de biciclit cu soare, cer senin si un pic de vant cat sa racoreasca atmosfera:) Pacat doar de mormanele de gunoaie aduse cu basculanta, care parca s-au inmultit in aceasta Primavara:(

 

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Pe malul Argesului

Leave a comment