Cu bicicletele la Comana

TabereCuSuflet242Weekendul acesta am fost cu bicicletele la Comana, in cautarea Florilor de Mai!

La tura au participat 11 copii si adulti. Atmosfera a fost cat se poate de placuta, iar vremea numai buna de pedalat, chiar daca pe la jumatatea traseului se adunasera cativa nori amenintatori! Pana la urma ploaia ne-a lasat in pace, astfel ca cei 11 participanti, adulti si copii au avut parte de o excursie minunata:)

Traseul a inceput cu o incalzire de 3 km pe drumul forestier din Parcul Natural Comana. A urmat o prima pauza in care ne-am racorit la Fantana cu Nuc si am ascultat povestea lui Vlad Tepes, despre care se spune ca ar fi fost omorat pe aceste locuri. Ne-am urcat apoi pe bicicleta, nu inainte de a vedea o tufa frumoasa de Ghimpe paduret (Xanthium spinosum), o floare ocrotita, cunoscuta pentru efecte terapeutice miraculoase asupra afectiunilor venoase.

Urmatorul popas a fost la capatul unei prime pante lungi, apoi, urmand traseul concursului de MTB Comana Bike Fest, am intrat pe potecile ascunse din padure.
La intoarcere nu am scapata prilejul sa intram in Delta Neajlovului si sa ne suim in foisorul de la marginea Baltii Comana.

Nu am zarit noi Bujorii infloriti, insa am avut bucuria sa vedem Ghimpele paduret – o planta mult mai rara, care creste doar aici, in Rezervatia Comana. Iar langa izvorul de la Mihai Bravu am avut parte de o surpriza si mai placuta, caci ne-am intalnit cu o frumoasa broasca testoasa:)

 

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Cu bicicletele la Comana

Leave a comment