Micii Cercetasi – Inceputul

TabereCuSuflet256Astazi, la Pestera, a inceput o noua Tabara! Dupa ce au facut cunostinta, Micii Cercetasi au vizitat imprejurimile si au intrat intr-o lume de Poveste!

De dimineata Micii Cercetasi s-au suit in microbuz si au plecat catre Pestera. Pe drum au aflat primele povesti despre locul unde ne vom petrece urmatoarea saptamana, apoi au facut un scurt popas la Decathlon, ocazie cu care au aflat sporturile preferate ale fiecaruia:)

Urmatoarea oprire a fost la intrarea in Cetatea Vrajitoarei, pe podul peste Valea Dorului, unde au admirat Cascada Vanturis. A urmat apoi vizita la Turbaria Laptici, iar ultima oprire inainte de a ajunge la destinatie a fost in Cheile Tatarului, unde au vazut si o prima pestera.

Dupa un drum atat de lung si cu atatea lucruri interesante, ne era o foame de lup! Asa ca ne-am asezat la masa, iar copiii au mancat cate 2 sau chiar 3 porti:)

Dupa amiaza am vizitat imprejurimile. Mai intai am fost la Pestera Ialomitei care, din pacate, e inundata deocamdata, insa nu e o problema caci prognoza e buna iar apa se va scurge repede:) Apoi am fost in Poiana Horoabei si am vazut Turnul Vrajitoarei. Aici am jucat mai multe jocuri in natura, gustate din plin de copii: Ring, Battlefield si cateva jocuri de cunoastere!

Dupa masa de seara am mers in sala de conferinte si am jucat Dixit si am pictat.